Vyzkoušejte tyto cviky, které vám pomohou zpevnit postavu!

  1. Rota-série

Jedná se o velice jednoduchou sérii cviků, které můžete cvičit nejen ve vaší oblíbené posilovně, ale klidně doma na zemi, na posteli, na pohovce nebo i na žíněnce v tělocvičně, zkrátka kdekoliv máte alespoň dvacet minut. Jedná se o „rotování“, jak již název napovídá, kdy budete nejdříve plankovat (zapřete se nohama, které máte u sebe, a lokty, narovnáte záda a díváte se dolů, namáháte dolní část zad a střed těla), poté vystřídáte polohu tak, abyste byli opřeni o bok vašich chodidel, které máte na sebe a budete se opírat pouze o jeden loket, otočeni doprava či doleva, a poté si dáte dvacet sedů-lehů. Opakujte minimálně třikrát, každá série (kromě sedů-lehů) na 45s zezačátku, poté zvyšujeme, a máte to!
 starší muž cvičící v posilovně na stepperu.jpg

  1. Přítahy

Přitahování na hrazdě je základ, bez kterého se cvičenec neobejde. Zabíráte celou řadu svalů, od břicha po ruce až po záda a budujete tak samé jádro vaší svalové hmoty. Každý by se měl pokusit alespoň o jeden přítah s odpočinkem, s tím, že profíci zvládnou klidně sérii přítahů na hrazdě s deseti opakováními. Můžete dělat také různé  variace přítahů. Pokud si nevěříte nebo nejste dostatečně silní, zkuste jenom tak viset nebo si pořiďte odporovou gumu. I to se počítá!
 

  1. Cvičení s TRX

TRX je super, zvláště pak na různé posilování rukou, nohou i zad. Pokud nemáte peníze na TRX, tak si jednoduše vezměte lano či odolný provaz a máte to (tak nějak). Tato cvičení jsou podceňována, byť všechny využívají vaši vlastní váhu a jsou tak nejlepší na začátek. Machrovat s jednoručními činkami můžete vždycky.
 
Pokud byste ale chtěli ještě více podpořit vaše snažení, vyzkoušejte sibutramin Sibutramine247. Nejenže se budete cítit dobře, ale ještě budete mít vaši váhu více pod kontrolou.postupně hubnoucí stín muže.png
 
Všechno tohle tedy můžete vyzkoušet a kvůli tomu nemusíte chodit ani do posilovny, všechno jde udělat venku nebo i doma, když se chce. Přítahy můžete vyměnit za kliky a máte to. Chce to jenom trochu vůle, představivosti a radosti do života.